PFR
Przedsiębiorcy, którzy skorzystali z subwencji finansowej PFR po upływie roku od przyznania tej subwencji otrzymają za pośrednictwem bankowości elektronicznej propozycję rozliczenia przyznanej subwencji finansowej.
Propozycja rozliczenia tej subwencji będzie wstępnie przygotowana w bankowości elektronicznej, na której po zapoznaniu można nanieść zmiany lub zaakceptować bez wprowadzania zmian.
Maksymalnie w ciągu 10 dni po upływie roku od otrzymania subwencji należy zaakceptować propozycje rozliczenia i wysłać formularz za pośrednictwem bankowości elektronicznej.
Następnie (również za pośrednictwem bankowości elektronicznej) zostanie przesłana decyzja oraz harmonogram spłaty. Zgodnie z tymi dokumentami należy rozliczyć się z otrzymanej subwencji.
Więcej informacji o rozliczeniu subwencji oraz warunkach umorzenia może przedsiębiorca otrzymać:
- w swoim banku,
- na infolinii PFR 22 7034300
- filmie instruktażowym: klikając tutaj